Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Majlis Bercukur Jambul

Monday, June 2, 2008




Majlis Cukur Jambul + Doa Selamat

Date : 1st June 2008

Venue : Kajang

Time : 11.30am



papa mithali cuba nak tenteramkan sarah yang mengantuk


aksi macho dari dua 'pak su' -dari kiri : hasif dan aiman

bunga rampai & bekas untuk letak rambut








semasa majlis - sarah menangis!! cuak papa kejap -tok wan tengok saje saya nangis.. tapi, syhhh saya ada rahsia ~~

lepas majlis, belum sempat saya bagitau mama ~ mama dah tau - saya 'busyuk' heheh :P sebab tu saya nangis - geli muntut arrrr...

pastu saya ngantuk - ni papa ngah dodoikan saya - ensem tak papa saya?

posing ngan papa n mama - eh, apa tu?

ehm, mama ~ nape kak mimin amek kipas saya?

lepas majlis, papa kena outstation - uwaaa...saya windu papa saya


0 comments:

Blog Widget by LinkWithin