Sarah yang notty~!

Tuesday, April 28, 2009


Sarah pergi ke Zoo~!










Sarah : Entry Terlepas





Sarah Sarah Sarah

Tuesday, April 14, 2009








Sarah riding a car

Monday, April 13, 2009

Sarah jumpa topi..~!

Friday, April 10, 2009

hai tokwan! hai tokma!

nak pakai macam ni lah mama!

yo yo yo..i'm s-s-s-sarah!


ish cucu sapa lah ni, dah pandai nak bergaya...

Sarah Demam

Wednesday, April 8, 2009

Sarah kena cucuk semalam. Badan panas skit je, dedar.
Mcm biase lah..
tapi yang bestnye, dia still ceria..tu yg seronok tgk dia tu..
mcm tak sakit. papa sana, mama sini, mulut homesh tak berenti...
cuma tak lalu mkn, nak susu je..
mkn pun skek jerk....
semalam pun dia tido awal. kesian mama tgk dia.
tampal koolfever kat dahi, senang sgt dia tido semalam.
letak kepala je terus pejam mata.
cuma kejap2 dia mcm sentak2 mcm tak selesa.
mungkin efek ubat tu kot.

hari ni, dia bgn awal. kul 6.30am dah bgn. senyum je
...mintak susu, bg susu. pastu dah ajak main cak-cak pulak.
hehe..anak mama ni.

sarah nak tgk tv, pocoyo main belon. suka sgt dia tgk..wooo woo mulut dia
mama angkat masuk dalam carseat kat keta papa pun tadek meragam.
siap babai n muah-muah mama lagik..
kan seronok tu.... :D
harap2 hari ni badan dia dah tak panas dah.

Sarah sedih~~~

Tuesday, April 7, 2009


lepas tok ma n tok wan balik ~~~~

mainan terbaru sarah?


gambar tak cantek sebab guna hp. cowie~~~

Blog Widget by LinkWithin