Sarah jumpa ...

Thursday, July 30, 2009




semalam susu & pampers sarah kat umah mak dah nak abes, so papa ajak g speed99 beli.. baru mama nak capai anak tudung, sarah dah sambar dulu... sabar aje la... pandai pulak tu pakai nye.. "tantekkk.... tantekk...."


ni pulak masa otw balik dari opis, kesian haziq, agaknya panas sangat kot cuaca la ni, suara dia jadik serak-serak basah ala rockers gitu... bile dia nak nangis je kuar halus jek suara dia... tapi cuteeeee hehehehe (hampeh mama dia nih -- jap lagik nak bw ajiq g klinik jap - tak jadik, cari gula batu je lah) dia ni panas dalam kot...sama lah mama n papa dia pun sameeeeee..

Haziq : dulu dan sekarang

Wednesday, July 29, 2009


adik : kak! besar nye ajiq! putihnye ajiq!
kak : ye ke?
(ape punye mak daaa~~~)
" lainnye...kan?"

Aksi Sarah


"sarah amek spek mata mama...heheh"


"zzz..zzz..zzzz.."

"mama! nyok! sarah jumpe baju mama.."


"nyahnyah! nyok! nyok! tantek tak yayah?..."

BB session (borak-borak)


"kakak, tolong angkat bantal ni...ajiq nak peluk.."


"hmm..nah..eh, tak leh la..ni akak punye ni..ajiq mintak lain ngan mama lah.."


"ajiq nak g jalan-jalan tak? jom kakak dukung..upp uppp..."


" ala, ape la ajiq ni, jom la teman akak main-main kat luar tu.. hmmpp tak mo sudah la..~~"


" tak pe la, akak joink ajiq bum bum lah.."

haziq! haziq! ...and more haziq!


"auwww..cekcinye taye...."

tok wan - nyok! nyok! ajiq dah ade rambut!


mengantuk - tapi still leh kontrol encem
"hmm..hmm...zzzzzz"

"uuuu..ape tu?"
sama tinggi ngan teddy bear kakak


kali pertama haziq ke tesco



ni sebenarnya nak tutup telinga sebab jiran sebelah tengah renovate rumah - bising sangat -



"tu lah - mama suh tido takmo, kan dah kena bedung --"
hehehe...mama yang notty buli anaknya - abes la kena marah ngan tokwan bila dia tgk ni

sarah dan bayang-bayang




sarah dan bayang-bayangnya


Sarah suka makan - sendirik


budak ni kan, dah pandai makan sendirik..tak ske disuapkan..
tapi bagus gak - dia dah tunjuk sifat independent dia...

Anak anak ku tidur

Monday, July 27, 2009





hari ahad lepas, panas betul.. mungkin ada kot temp naik ke 30°c kot...
dah pukul 3.30pm masa tu, dah lebih dari masa tidur petang budak² ni tapi.. hmmpp
dua-dua nak lawan mata... geram punyer pasal, bawak dua² naik ke bilik, on air-con baru lah diam.. baru la dapat duk kejap.. si papa nya pulak sibuk merepair air cond kete iswara tu
aku jugak kena handle dua-dua ni sorank² .... bile bilik dah sejuk, tak payah dodoi.. tup² lena sendiri sarah & haziq tu (ini budak ah, sudah pandai lo, ikut perangai kakak dia, tak mo tido).. sampai mama dia pun nak terhanyut sama....

p/s : foto amatur, guna SE k660i jerk...


Blog Widget by LinkWithin