Sarah : Macam-macam Ragam

Monday, November 17, 2008




Sarah dah 8 bulan. Sarah suka bercakap walaupun mama & papa tak paham ape Sarah cakap. Mama suka balas ape Sarah cakap.


Sarah suka explore dan kemas balik apa yang mama dah susun. mama susun tak cantik, Sarah susun lagi cantik. hehehe....Sarah main nyorok-nyorok ngan papa. Papa jumpa Sarah bawah kerusi ...


Sekarang, Sarah tak suka tidur tepi. Sarah suka tidur di tengah-tengah, mama kena tidur atas katil Sarah. Tempat Sarah luas, Sarah suka. :D

Sarah ngan papa nak pegi Tesco. babai mama ~!!


Papa buka tikar yang Tokma belikan untuk mama. Sarah suka, tak sejuk. Sarah boleh pergi sana sini. Sarah buat suprise untuk papa dan mama. (video)







ada lagi 3 video yang tak dapat nak upload. cuba nak host kan tempat lain. will update later.
***end***

Sarah, Tok Ma & TokWan

Friday, November 7, 2008









Tokma & TokWan datang jumpa Sarah. Duk sini seminggu. Seronok Sarah. Sarah makan jambu air pokok depan rumah..mmm masam..dgn muka tak basuh, dah la tu air liur basi selebet je kat pipi... :P

Sarah...Ya Aww Aww






sarah kena buli ngan mama n papa hehehehe

Blog Widget by LinkWithin